RSS : Wiadomości
fesstiwal słowa w piosence
--
 

TAKK dla kultury

Sztuka, design, fotografia, muzyka, literatura, komiks, moda i architektura – nie sposób jednym tchem wymienić wszystkiego, co w sierpniu będzie się działo w katowickim Rondzie Sztuki.

 

Muzeum i galeria zmieniają ludzi w kampanii „Uwaga na Kulturę!”

Wydarzenia

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania „Uwaga na Kulturę! Ona naprawdę działa!”. Akcję na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i U2 Media.

 

Narodowy Instytut Audiowizualny: uwaga na kulturę!

Wydarzenia

Agencja Lowe GGK Warszawa odpowiada za strategię komunikacji i kreację kampanii promocyjnej Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

 

Targi Książki w Krakowie w oficjalnym Programie Prezydencji 2011

Wydarzenia

Targi Książki w Krakowie mają szansę na oficjalne uczestniczenie w działaniach przygotowanych przez Narodowy Instytut Audiowizualny w ramach polskiego Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej.

 

Pamięć zawłaszczona - digitalizacja

Prawo

Ministerstwo Kultury zapowiada nowy podatek. Przeznaczony na digitalizację, czyli – mówiąc po polsku – przekształcenie dzieł utrwalonych na papierze tak, by mogły być wprowadzane do komputera i dostępne w Internecie.

 
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.