RSS : Wiadomości
fesstiwal słowa w piosence
--

Empik nie wycofuje się z kontrowersyjnej kampanii. Cejrowski przyłączył się do bojkotu księgarni

Księgarnie

Mimo protestów klientów, sieć księgarni Empik nie zrezygnowała z reklam świątecznych z udziałem Adama „Nergala” Darskiego i Marii Czubaszek.

 

Internauci wzywają do bojkotu Empiku. Są oburzeni, że do świątecznych zakupów zachęcają Maria Czubaszek i Nergal

Księgarnie

Maria Czubaszek i Adam „Nergal” Darski zostali twarzami kampanii „Empik każdego inspiruje inaczej”, w której zachęcają do kupowania świątecznych prezentów w sieci salonów Empik.

 

„Czytanie na klikanie” – szopy w reklamach niemieckiej czytelni online (wideo)

Księgarnie

Goethe-Institut promuje darmowe zapisy do Onleihe – niemieckojęzycznej biblioteki online. Do korzystania z niej zachęcają kreacje z postaciami zwierząt o chwytnych łapkach i ciekawskich pyszczkach.

 

Będzie kampania, która ma wykreować modę na czytanie książek

Wydarzenia

Agencja Mr. B Consulting wygrała przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej czytelnictwo książek. Trzymiesięczna ogólnopolska kampania ma być prowadzona w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Celem działań skierowanych do osób w wieku 13-16 lat będzie zachęcanie do czytania książek i wykreowanie mody na czytelnictwo.

 

Audioteka Chomika. Kolejny wydawca korzysta z potencjału marketingowego Chomikuj.pl

Księgarnie

Rozpoczęły się już świąteczne handlowe żniwa. W Stanach Zjednoczonych trwa właśnie „czarny piątek” tradycyjnie rozpoczynający szał przedświątecznych zakupów. W Polsce uaktywniły się już wszystkie firmy telemarketingowe i rozsyłające reklamowy spam, nawet pirackie fora internetowe rozsyłają świąteczne reklamy kont premium.

 

Każda książka to tragedia dla drzewa

Wydarzenia

W stworzonej przez chińską agencję reklamową kampanii iReadera papierowe ludziki urządzają sobie rzeź drzew. Hasło kampanii brzmi "Każda książka to tragedia dla drzewa. Czytaj e-booki".

 

Książka dotrzyma towarzystwa

Wydarzenia

Kampania reklamowa sieci księgarni z Izraela obiega błyskawicznie Internet. Zdjęcie bohaterów książkowych: m.in Sherlocka Holmesa, Pippi Pończoszanki czy Gandalfa towarzyszących czytelnikom nawet podczas snu bardzo dobrze ilustrują bliską relację w jaką często wchodzimy z postaciami literackimi.

 

Akcja informująca o dozwolonym użytku książek: „Kserowanie jest okej!”

Wydarzenia

Na początku lutego rozpoczęła się akcja informacyjna dotyczącą kserowania i dozwolonego użytku książek w bibliotekach.

 

Allegro reklamuje się jako „ciekawsza strona książek”

Księgarnie

Trwa kampania Allegro.pl reklamująca dostępną w serwisie ofertę książkową. Akcję, prowadzoną w internecie i radiu, przygotował dział kreatywny Grupy Allegro.

 

Dla Ciebie wszystko!” - Empik autopromuje się wizerunkowo

Księgarnie

W salonach Empik rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tej sieci. Wykorzystywane w niej reklamy przygotowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative.

 

Z różnych stron o "Ręce Flauberta"

Dziennikarze Wirtualnej Polski dokonali podsumowania roku i stworzyli listę 100 najlepszych i najważniejszych książek 2011 roku. Wśród nich znalazła się "Ręka Flauberta" Renaty Lis.

 

Muzeum i galeria zmieniają ludzi w kampanii „Uwaga na Kulturę!”

Wydarzenia

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania „Uwaga na Kulturę! Ona naprawdę działa!”. Akcję na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i U2 Media.

 

Narodowy Instytut Audiowizualny: uwaga na kulturę!

Wydarzenia

Agencja Lowe GGK Warszawa odpowiada za strategię komunikacji i kreację kampanii promocyjnej Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

 

Wielkie Biografie” PWN wsparte kampanią reklamową (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa serii „Wielkie Biografie” PWN. Akcję przygotowały firmy Upside i Macroscope OMD.

 

(Nie)umarli - nowa seria książek wsparta kampanią promocyjną!

„(NIE)UMARLI” - Nowa seria książek wsparta kampanią promocyjną! Losy romantycznych dusz pióra Eden Maguire.

 

Rusza kampania książki Bartoszewskiego "Pod prąd"

Go Culture rozpoczyna realizację kampanii „Pod prąd”. To międzypokoleniowa dyskusja, której początek dała premiera książki Władysława Bartoszewskiego pod tym samym tytułem.

 

Promocja Świąteczna 2010 - SIW ZNAK

Wydarzenia

Wydawnictwo ZNAK ogłosiło świąteczną kampanię reklamową. Kampania jest wielokanałowa, przewodnim hasłem jest „podaruj bliskim najlepsze książki .Niespotykana na rynku wydawniczym skala promocji".

 

Reklama matematyki w telewizji

W telewizji 15 lutego, kosztem ok. 113 mln zł, ruszyła reklama matematyki - informuje "Rzeczpospolita".

 
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.