RSS : Wiadomości
fesstiwal słowa w piosence
--

Książka z lokowaniem produktu

Nowości

Czy zdarzyło Ci się sięgnąć po produkt ze sklepowej półki tylko dlatego, że używał go bohater ostatnio przeczytanej książki? Prawda, że to kuszące? Jako autorzy chcemy wyjść naprzeciw potrzebom rynku i złożyć producentom artykułów spożywczych, kosmetyków, samochodów, rowerów etc. pierwszą tego typu propozycję w historii.

 

Retro-reklama i książki

Biblioteki

Jeszcze tylko do 12 marca będzie można obejrzeć wystawę „Nie dość czytać!” – sensacyjny romans retro-reklamy i książki na łamach polskiej prasy do 1939 roku. Organizatorem ekspozycji jest Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi.

 

„Czytanie na klikanie” – szopy w reklamach niemieckiej czytelni online (wideo)

Księgarnie

Goethe-Institut promuje darmowe zapisy do Onleihe – niemieckojęzycznej biblioteki online. Do korzystania z niej zachęcają kreacje z postaciami zwierząt o chwytnych łapkach i ciekawskich pyszczkach.

 

Bartłomiej Topa i raperzy w klipie promującym projekt książkowy

Wydarzenia

UrbanCity.pl prezentuje teledysk do utworu "Być Kimś, Być Sobą" promującego oryginalny projekt książki z płytą o tym samym tytule.

 

"Cząstki przyciągania" Natalia Hatalska

Zapowiedzi

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu.

 
 

Parodia reklamy Kindle

Parodia reklamy czytnika Kindle porównująca go do.. klasycznej papierowej książki

 

Polska e-reklama w 2011 r., prognozy na 2012 (raport)

Internet

Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamy internetowej? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji, sieci i domów mediowych m.in. Marcin Maj, Magdalena Surowiec, Maciej Mincer, Anna Kaczmarska, Łukasz Lewandowski i Witold Kemp

 

Wideo dla Internetu - nowy wymiar promocji on-line

Wydarzenia

Internauci zdecydowanie wolą oglądać, niż czytać. Specjaliści komunikacji, marketingu i Public Relations zaczynają dostrzegać potencjał, jaki tkwi w tym narzędziu promocji organizacji.

 

IAB Polska przyjmuje dobre praktyki w zakresie reklamy behawioralnej

Prawo

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej (European Framework for Online Behavioral Advertising).

 

Sacrum, profanum i wielka masakra...

Kolejna porcja wakacyjnych inspiracji dla czytelników tym razem zaskoczy niecodziennym humorem.

 

Kindle tańszy, ale z reklamami

Rynek zagraniczny

Już niedługo czytnik Kindle będzie dostępny w nowej niższej cenie, w zamian na jego ekranie wyświetlane będą reklamy.

 

Felietonownia: Łosoś w Jemenie, czyli wszystko o reklamie książki

Wokół książek

Jak reklamować książki? Jak tylko się da! Atrakcyjna oprawa, przyjazna grafika, miła oku typografia, gustowny papier – owszem, można ten sposób, można grzecznie.

 

Kot Przybora, prezes agencji reklamowej, o reklamie jako literaturze

Kot Przybora, prezes agencji reklamowej PZL, współautor obsypywanych nagrodami kampanii reklamowych będzie gościem 1. Międzynarodowego Festiwalu Literatury im. Josepha Conrada.

 

Znamy najlepszą reklamę dla wydawców

Wydawnictwa

Po przyznaniu literackiej Nagrody Nobla Hercie Müller korki od szampana strzelają nie tylko w Niemczech. Powód do świętowania ma cały przemysł wydawniczy. Nobel to najlepsza reklama dla książki, sprawdzająca się pod każdą szerokością geograficzną.

 

PWN klientem PMT Marketing System

PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania BTL-owe (w tym merchandisingowe) podpisała umowę z Wydawnictwem Szkolnym PWN.  

 

Drugi z rzędu kwartalny spadek nakładów na reklamę online

Internet

W II kwartale bieżącego roku światowe nakłady na internetową reklamę wyniosły 13,9 miliarda dolarów.

 

Przegląd prasy: Gazeta Wyborcza - Internet drugim medium reklamowym po telewizji!

Internet

Po latach dwucyfrowych wzrostów polski rynek reklamowy gwałtownie zwalnia. W I półroczu polski rynek reklamowy skurczył się o 11,4 proc., do 3,432 mld zł - szacuje dom mediowy Starlink. Za to internet wyrósł na drugie największe po telewizji medium reklamowe!

 

Mimo kryzysu internet nadal zyskuje

Internet

W pierwszym półroczu 2009 r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3 mld 432 mln złotych.

 
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.