fesstiwal słowa w piosence
--

Będzie kampania, która ma wykreować modę na czytanie książek

Wydarzenia [25.08.14]

Agencja Mr. B Consulting wygrała przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej czytelnictwo książek. Trzymiesięczna ogólnopolska kampania ma być prowadzona w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Celem działań skierowanych do osób w wieku 13-16 lat będzie zachęcanie do czytania książek i wykreowanie mody na czytelnictwo.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Agencja ma przygotować kreację kampanii i zaplanować media - także np. założyć i administrować profile w mediach społecznościowych (Instagram, Twitter, Facebook, Google+) oraz prowadzić kampanię w Internecie.

za: www.press.pl

27.08.14 11:31
/
antydaktyl
Zmarnowane, bezsensownie wydane publiczne pieniądze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.