fesstiwal słowa w piosence
--

Znak wykorzysta WOMM przy promocji książek

Wydawnictwa [12.08.10]

Agencja VanguardPR nawiązała współpracę ze Społecznym Instytutem Wydawniczym "Znak"

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za internetową promocję "Twardej Serii", cyklu książek, w skład którego wchodzi m.in. "Jak zostać arktycznym ninja i inne przygody z Evelem, Oliverem i wiceprezydentem Botswany" Richarda Hammonda, "Tajemnice wydarte zmarłym" Emily Craig oraz "Profil mordercy" Paula Brittona.

W ramach podjętej współpracy prowadzona będzie kampania social media marketingu oraz WOMM przy użyciu autorskiego narzędzia agencji - Usta-Usta.pl.

Umowa podpisana została na trzy miesiące. Z ramienia agencji  za klienta odpowiedzialna jest Justyna Bandoła.

Zlecenie pozyskane zostało w wyniku działań new business.

GLK. źródło: mediarun.pl

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.