fesstiwal słowa w piosence
--

Trzy nowe kierunki na podyplomowym Edytorstwie na UJ

Wydawnictwa [12.09.13]

Wydział Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego przygotował ofertę trzech nowych edytorskich studiów podyplomowych.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Edytorstwo – Wydawca XXI wieku. Publikacje elektroniczne

Absolwentom wyższych uczelni, którzy posiadają dyplom ukończenia studiów (licencjackich lub magisterskich) w zakresie dowolnej specjalności, proponujemy podnoszenie kwalifikacji zawodowych niezbędnych wobec prężnie i dynamicznie rozwijającego się nowego rynku książki elektronicznej. Studia są przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania publikacji elektronicznych (w tym multimedialnych) i zarządzania nimi.
 
Tematyka zajęć obejmuje m.in.:

- tworzenie tekstu w formacie XML, materiałów audio, animacji oraz filmów;
- budżetowanie i kontrola projektu wydawniczego;
- m-arketing społecznościowy i promocję publikacji elektronicznych;
- technologie dystrybucji i sprzedaży publikacji elektronicznych;
- prawo autorskie i pozyskiwanie zasobów multimedialnych;
- wsparcie użytkowników publikacji elektronicznych jako element budowania relacji z klientem.

Edytorstwo – Redakcja tekstu

To studia pomyślane o wszystkich absolwentów studiów (licencjackich lub magisterskich) zainteresowanych pracą w wydawnictwie, bądź współpracą z wydawnictwem, które pragną się wyspecjalizować w redagowaniu publikacji. Program studiów obejmuje całokształt wiedzy merytorycznej w zakresie redakcji naukowej, redakcji technicznej, grafiki książki, poligrafii, bibliografii, prawa autorskiego, składu książki, projektowania publikacji. Kompetencje w tym zakresie są niezbędne przy pracach przygotowawczych służących wydaniu publikacji. Jest to oferta dla absolwentów wyższych uczelni, którzy pragną przygotować się do pracy na stanowiskach redaktorskich, bądź zdobytą wiedzę wykorzystać we własnych przedsięwzięciach gospodarczych o profilu wydawniczym.
 
 Edytorstwo – Marketing i zarządzanie wydawnictwem
Studia te przeznaczone są dla wszystkich absolwentów studiów (licencjackich lub magisterskich) zainteresowanych pracą w wydawnictwie, bądź współpracą z nim, które pragną się wyspecjalizować w marketingu oraz zarządzaniu firmą. Program studiów obejmuje całokształt wiedzy merytorycznej w zakresie badania rynku książki, strategii dystrybucji, organizacji działu handlowego, zarządzania wydawnictwem, planowania strategicznego, nabywania tytułów, nabywania praw i podstaw prawa autorskiego, e-commerce, social marketing, nowych technologii, e-booków, audiobooków, druku na żądanie. Jest to ofer­ta zarówno dla osób, które współpracują już z wydawnictwami, jak i dla absolwentów wyższych uczelni, którzy pragną przygotować się do pracy na stanowiskach menedżerskich, bądź zdobytą wie­dzę wykorzystać we własnych przedsięwzięciach gospodarczych o profilu wydawniczym.

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.