fesstiwal słowa w piosence
--
Więcej o

W październiku w Rebisie cz .III

Zapowiedzi [30.09.13]

Dom Wydawniczy Rebis prezentuje książki zapowiadane na październik 2013.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

1. Mądre zaufanie, Stephen M.R. Covey, Greg Link, Rebecca R. Merrill

Planowana data dystrybucji: 1 października 2013

Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość

Ponad milion egzemplarzy w 22 językach!

Opinia o książce:

„Mądre zaufanie jest niewątpliwie jedną z najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów”.(Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództwa i biznesu)

Nota o książce:

Autorzy przedstawiają istotną dla biznesu prawdę: zaufanie nie jest jedynie skutkiem ubocznym zawodowych relacji, czymś, co rodzi się niejako przypadkiem, lecz wartością – a nawet umiejętnością – dzięki której można prosperować. W jasny i przystępny sposób dzielą się historiami osób i firm, które odkryły, że wysoki poziom zaufania w relacjach owocuje nie tylko większymi zyskami i wpływami, ale także potęguje życiową energię i radość.

Sukces tych ludzi i organizacji w czasach kryzysu zaufania potwierdza, że wartość ta ma znaczenie. Mądre zaufanie opisuje pięć działań, jakie podejmują ludzie znakomicie prosperujący mimo trudnych rynkowych warunków, podczas gdy upada tak wiele firm.

Opinia o książce:

„Zaufanie jest fundamentem biznesu i od dawna kluczową wartością w naszej firmie. Bez publicznego zaufania do naszej firmy i marki oraz bez wewnętrznego zaufania między współpracownikami i partnerami nie moglibyśmy prowadzić interesów. To proste. Jednak ciesząc się zaufaniem i nim obdarzając, mamy nieograniczone możliwości rozwoju”.(Robert A. McDonald, prezes i dyrektor Procter & Gamble)

Tytuł: Mądre zaufanie
Tytuł oryginału: Smart trust
Autorzy: Rebecca Merrill, Stephen M.R.Covey, Grek Link
Przekład: Paweł Laskowicz
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera: 1 października 2013
Wydanie: I
Objętość: 344 strony
Format: 150 x 225 mm
Oprawa: broszurowa, klejona
ISBN: 978-83-7510-986-3

Podoba mi się, kupuję:

 

2. Pracuj ze mną. Osiem najsłabszych punktów w relacjach damsko-męskich w biznesie, Barbara Annis,  John Gray

Planowana data dystrybucji: 15 października 2013

Nota o książce:

Dwoje światowej sławy ekspertów od relacji damsko-męskich przeprowadziło badania z udziałem ponad 100 tysięcy pracowników 60 firm z listy „Fortune 500”. Odkryli osiem największych problemów, jakich przysparza kobietom i mężczyznom konieczność współpracy. Chodzi m.in. o błędne odczytywanie intencji drugiej strony i nieporozumienia na tym tle, brak zaufania, niebezpośrednią i niejasną komunikację, „nadmierną” emocjonalność. Opisując biologiczne i społeczne uwarunkowania kobiecych i męskich zachowań, wyjaśniają, jak i dlaczego kobiety i mężczyźni inaczej się porozumiewają, rozwiązują problemy, podejmują decyzje i radzą sobie ze stresem w pracy. Pokazują, jak wykorzystać te różnice i przekuć je na dobrą współpracę oraz zawodowy i osobisty sukces.

Opinie o książce:

„Annis i Gray analizują i wyjaśniają, jak i dlaczego kobiety i mężczyźni inaczej funkcjonują w pracy i jak sobie z tym radzić. Praktyczna i na czasie książka, która sprawi, że pojmiesz, a kto wie… może nawet zmienisz reguły tej gry”.(„Publishers Weekly”)

Pora poznać kolejny rodzaj inteligencji – inteligencję płci. Jeśli ktokolwiek na Ziemi – albo na Wenus czy Marsie – jest w stanie rozwikłać zagadkowe relacje damsko-męskie, to na pewno są to B. Annis i J. Gray. Pracuj z tą niesamowitą książką!”(Harvey Mackay, autor bestselleru Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć)

Kilka słów o Autorach:

Barbara Annis, badaczka inteligencji płci, działa na rzecz poprawy relacji między kobietami i mężczyznami w miejscu pracy. Współpracuje z firmami z listy „Fortune 500”, rządami i organizacjami na całym świecie. Jest autorką książki Same Words, Different Language i współautorką (z M. Gurianem) Leadership and the Sexes.

John Gray, autor megabestselleru Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus, jest ekspertem w dziedzinie związków międzyludzkich i terapeutą rodzinnym. Do tej pory 17 jego książek wydano w łącznym nakładzie 50 mln egzemplarzy w 50 językach.

Tytuł: Pracuj ze mną
Tytuł oryginału: Work with Me
Autorzy: John Gray, Barbara Annis
Przekład: Ewelina Jagła
Seria: Poradniki psychologiczne
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera:
Wydanie: I
Objętość: 256 stron
Format: 150 x 225 mm
Oprawa: broszurowa, klejona
ISBN: 978-83-7818-418-8
Cena katalogowa:

Podoba mi się, kupuję:

3. Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii, Philip Kotler i Milton Kotler

Przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa

ISBN 978-83-7818-439-3

Seria Poradniki i podręczniki biznesowe

Planowana data dystrybucji: 29 października 2013

Nota o książce:

Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki  już od kilku  lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.

Przez marketing do wzrostu pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.

Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.

Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.

Kilka słów o Autorach:

Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi Marketingu (wyd. 14), Marketingu 3.0, Dziesięciu śmiertelnych grzechów marketingu. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na  Northwestern University.

Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.

Wielu prezesów światowych firm, najlepszych  menedżerów i badaczy poleca tę książkę.

Przez marketing do wzrostu jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania Marketingu Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera, opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku. 

4. Sekrety wychowania dziewcząt. Pomóż córce wyrosnąć na mądrą, dobrą i silną kobietę, Steve Biddulph

Przekład Agnieszka Jacewicz

ISBN 978-83-7818-475-1

Seria Poradniki dla całej rodziny

Planowana data dystrybucji: 29 października 2013

Nota o książce:

Steve Biddulph, autor bestsellerowego Wychowywania chłopców, zwraca się tym razem do rodziców dziewczynek, dla których współczesny świat nie jest przyjaznym miejscem. Wskazując zagrożenia  – medialna presja na idealny wygląd i szczupłą sylwetkę, obsesja na punkcie własnego ciała, zaburzenia odżywiania, przemoc rówieśnicza, skłonność do depresji – podsuwa zarazem skuteczne rozwiązania tych problemów. Pokazuje, jak pomóc dziewczynce pomyślnie ukończyć pięć etapów rozwoju, tak aby:

- zyskała poczucie bezpieczeństwa i pewność siebie,

- zbudowała silną tożsamość,

- potrafiła nawiązywać i utrzymywać dobre relacje z ludźmi,

- w przyszłości umiała stworzyć szczęśliwy związek.

Czerpiąc z najnowszych badań oraz swego bogatego doświadczenia psychologa, przystępnie i z poczuciem humoru podaje wskazówki, które pozwolą rodzicom córek doprowadzić je do celu –  wartościowego życia.

Opinia o książce:

„Porady Steve’a są łatwe do zastosowania, a co ważniejsze – działają”.(BBC Family Life Magazine)

„Jeśli szukasz autorytetu, który odmieni twój sposób myślenia poprzez wskazanie naukowych dowodów i humanistyczne podejście, oto go znalazłeś, jest nim Steve Biddulph”.(„Times”)

Kilka słów o Autorze:

Steve Biddulph to światowej sławy psycholog, terapeuta rodzinny i autor bestsellerowych książek na temat rodzicielstwa. REBIS wydał jego Wychowywanie chłopców, Sekrety szczęśliwego dzieciństwa, Jeszcze więcej sekretów szczęśliwego dzieciństwa, Męskość. Nowe spojrzenie.

 

5. Zintegrowany mózg - zintegrowane dziecko. 12 rewolucyjnych strategii kształtujących umysł twojego dzieck, Daniel J. Siegel, Tina Payne Bryson

Przekład Norbert Radomski

ISBN 978-83-7818-417-1

Seria Poradniki dla całej rodziny

Planowana data dystrybucji: 1 października 2013

Przetrwaj codzienne rodzicielskie potyczki i pomóż swojej rodzinie kwitnąć.

Opinia o książce:

„Daniel Siegel i Tina Payne Bryson stworzyli mistrzowski, przyjazny czytelnikom przewodnik, który ma pomóc dzieciom w kształceniu inteligencji emocjonalnej. Te błyskotliwe metody zmieniają codzienne interakcje w wartościowe, modelujące umysł chwile. Każdy, kto kocha swoje dziecko i troszczy się o nie, powinien przeczytać tę książkę”.(Daniel Goleman, autor Inteligencji emocjonalnej)

Nota o książce:

Twój dwulatek wpada w histerię na środku sklepu, przedszkolak odmawia ubrania się, a piątoklasista dąsa się na ławce, zamiast grać na boisku.  Czy dzieci spiskują, żeby życie ich rodziców było niekończącym się wyzwaniem? Nie – to tylko ich rozwijające się umysły przejmują ster!

W tej pionierskiej książce autorzy w przystępny sposób przekazują nową wiedzę dotyczącą rozwoju mózgu człowieka. U dzieci, szczególnie małych, prawa półkula, odpowiedzialna za emocje, dominuje nad lewą półkulą, zawiadującą logicznym myśleniem. Nic dziwnego, że dzieci mogą mieć problem z kontrolowaniem swoich zachowań. Ta niezwykła książka dostarcza rodzicom skutecznego narzędzia w postaci 12 sprawdzonych strategii integracji umysłu, które zostały uzupełnione wyjaśnieniami, przykładami oraz ilustracjami.

Kilka słów o Autorach:

Dr Daniel J. Siegel ukończył Harvard Medical School. Opublikował wiele książek, m.in. takie bestsellery, jak Psychowzroczność  i Rozwój umysłu.

Dr Tina Payne Bryson jest pediatrą, psychoterapeutką w Pediatric and Adolescent Psychology w Arcadii w Kalifornii.

 

6. Zapomniana stolica Bizancjum. Historia Mistry i Peloponezu, Steven Runciman

Przekład Norbert Radomski

ISBN 978-83-7818-411-9

Seria Historia

Planowana data dystrybucji: 22 października 2013

Nota o książce:

Mistra, położona na stokach malowniczego Tajgetu na Peloponezie, w żyznej dolinie Sparty – była jednym z najpiękniejszych miast bizantyjskich w Grecji. Założona przez krzyżowców w XIII w. okres świetności przeżywała pod panowaniem Bizantyjczyków, pół wieku później jednak poniosła klęskę z rąk Turków. W czasach Paleologów i Kantakuzenów była stolicą kulturalną cesarstwa. Jako ośrodek nauki i sztuki odegrała nader istotną rolę w dziejach kultury europejskiej. Działający tam bowiem najwybitniejszy z bizantyjskich myślicieli Pleton oraz jego uczniowie wywarli niezwykły wpływ na ówczesnych humanistów włoskich, przyczyniając się do rozbudzenia zainteresowań starożytnością. Z kolei Goethe w Mistrze właśnie umieścił spotkanie Fausta z Heleną Trojańską. Trudno o lepsze miejsce na spotkanie świata klasycznego i średniowiecznego niż to miasto, wzniesione w pobliżu ruin starożytnej Sparty, w którym tak pieczołowicie pielęgnowano i przekazywano schedę antyku. Z tego spotkania wziął początek renesans.

Kilka słów o Autorze:

Steven Runciman (1903-2000) był jednym z najbardziej uznanych i wpływowych historyków epoki bizantyjskiej. W latach 1942-1945 wykładał historię i sztukę Bizancjum na Uniwersytecie  Stambulskim. Owocem rozpoczętych tam badań było jego najsłynniejsze dzieło, trzytomowe Dzieje wypraw krzyżowych. Jest też autorem innych wielce cenionych książek, m.in. Nieszpory sycylijskie, Upadek Konstantynopola 1453, Teokracja bizantyjska czy Manicheizm średniowieczny. Runciman zauroczony Mistrą wielokrotnie ją odwiedzał, czego efektem jest to arcydzieło skompresowanej wiedzy.

Opinia o książce:

„Sir Steven [Runciman] z właściwą sobie elokwencją, wiedzą i entuzjazmem dowodzi, że Mistra jest jednym z ważniejszych spośród splątanych korzeni naszej złotej przeszłości”.(Philip Howard, „The Times”)

AG.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.