fesstiwal słowa w piosence
--

Nowość wydawnictwa GWP: "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy" Roberta Heatha

Nowości [16.10.13]

Wydaje Ci się, że jesteś odporny na działanie reklamy? To tylko złudzenie… Każdego dnia ulegasz jej wpływom i nawet o tym nie wiesz. W jaki sposób reklama „uwodzi” naszą podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć?

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Dzięki lekturze tej książki:

• dowiesz się, na czym polega opracowany przez autora model tzw. podświadomego uwodzenia;
• poznasz sposoby nieświadomego oddziaływanie reklam oraz rzeczywistą wielkość wpływu, jaki ma na nas świat reklam;
• zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i w jaki sposób wpływa to na ich skuteczność;
• nauczysz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.

Opinia o książce:

Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath – korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów – przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę. Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami – i lepiej je stosować. Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie)

Kilka słów o Autorze:

Robert Heath – światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, zwłaszcza wpływu emocji i uwagi w zakresie komunikacji marki. Jest autorem modelu płytkiego przetwarzania w reklamie, który opisał w bestsellerowej książce Ukryta moc reklamy (GWP 2006), uznanej na całym świecie za przełomową. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w marketingu, kierowaniu polityką reklamową i planowaniu kampanii, badaniach marketingowych oraz doradztwie w zakresie budowania marki. Wielokrotnie nagradzany, między innymi przez International Journal of Advertising czy brytyjskie Towarzystwo Badań Rynku. Obecnie jest wykładowcą na University of Bath School of Management, jednej z wiodących uczelni brytyjskich, a także członkiem zarządu w Wharton Global Future of Advertising Project.

Patronat:

Marketing przy kawie
Magazyn Tu i Teraz

 

Tytuł: Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Tytuł oryginału Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Autor: Heath Robert
Przekład: Justyna Trojnar
Seria:    
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne / GWP
Miejsce i rok wydania: Sopot, premiera: 15 października 2013
Wydanie: I
Objętość: 304 strony
Format: A5
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-748-949-8-2
Cena katalogowa: 39, 90 zł   
Cena u Wydawcy: 33,90 zł


Podoba mi się, kupuję: 

GLK. źródło: www.gwp.pl

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.