fesstiwal słowa w piosence
--

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Nowości [11.12.13]

"Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki" to pierwsza w Polsce książka o storytellingu. Publikacja stanowi fascynującą podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Autor nowatorskiej koncepcji w marketingu - Grzegorz Kosson, jest doświadczonym strategiem, brand coachem oraz ekspertem ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Inne książki tego autora: "Złam konwencj"", "Warstwy czyli obrazy miasta". W przygotowaniu: "Gruzy czyli obrazy zwycięstwa".

Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

"Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu
w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się
z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem."

Marek Staniszewski
(z przedmowy)

Mediarun.pl jest patronem medialnym książki.

- See more at: wiadomosci.mediarun.pl/artykul/marketing,podaj-dalej-czyli-jak-stworzyc-porywajaca-opowiesc-dla-marki,45230,2,1,1.html

Autor nowatorskiej koncepcji w marketingu - Grzegorz Kosson, jest doświadczonym strategiem, brand coachem oraz ekspertem ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Inne książki tego autora: "Złam konwencj"", "Warstwy czyli obrazy miasta". W przygotowaniu: "Gruzy czyli obrazy zwycięstwa".

Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

"Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu
w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się
z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem."

Marek Staniszewski
(z przedmowy)

Mediarun.pl jest patronem medialnym książki.

- See more at: wiadomosci.mediarun.pl/artykul/marketing,podaj-dalej-czyli-jak-stworzyc-porywajaca-opowiesc-dla-marki,45230,2,1,1.html

Autor nowatorskiej koncepcji w marketingu - Grzegorz Kosson, jest doświadczonym strategiem, brand coachem oraz ekspertem ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Pisarz i bloger. Tworzy marki i idee, które zmieniają świat na lepsze. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young Rubicam, Ogilvy. Kierował działem strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie. Twórca kilku marek na polskim rynku. Inne książki tego autora: "Złam konwencj"", "Warstwy czyli obrazy miasta". W przygotowaniu: "Gruzy czyli obrazy zwycięstwa".

Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

"Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu
w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się
z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem."

Marek Staniszewski
(z przedmowy)

Mediarun.pl jest patronem medialnym książki.

- See more at: wiadomosci.mediarun.pl/artykul/marketing,podaj-dalej-czyli-jak-stworzyc-porywajaca-opowiesc-dla-marki,45230,2,1,1.html

GLK. źródło: http://wiadomosci.mediarun.pl

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.