fesstiwal słowa w piosence
--

Nietypowy zakład znanego blogera – Antyweb.pl – z YetiPay i Virtualo

Księgarnie [15.05.12]

Znany bloger Grzegorz Marczak z Antyweb.pl zakłada się z YetiPay i Virtualo, że nie sprzeda tysiąca ebooków poprzez widżet transakcyjny zamieszczony na jego stronie.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Takiego zakładu jeszcze w polskim Internecie nie było. Znany bloger Grzegorz Marczak, piszący na Antyweb.pl o tematach z zakresu nowych technologii, a ostatnio również coraz częściej o ebookach, zakłada się z YetiPay – providerem szybkich płatności i Virtualo – największym dystrybutorem ebooków w Polsce, że (jak to Anty- ma w zwyczaju) nie sprzeda tysiąca ebooków przez dwa tygodnie poprzez swoją stronę.

Do dyspozycji ma pierwszy w Polsce widżet transakcyjny z opcją błyskawicznej płatności YetiPay z ofertą w postaci codziennie innego ebooka. Aby zwiększyć swoje szanse, Virtualo wybrało do akcji ebooki, które są bestsellerami ostatnich miesięcy, a ich ceny w Hot Deal’u można nazwać wręcz dumpingowymi – na rynku nie da się ich w obecnym momencie kupić taniej. Widżet ma jeszcze jedno nowatorskie rozwiązanie – umożliwia podzielenie się informacją na temat dokonanego zakupu na swojej tablicy na Facebooku, dzięki czemu kupujący może wziąć udział w konkursie. Do wygrania są dwa iPady 2.

Jeżeli wrodzony sceptycyzm przekornego Blogera okaże się trafny, wówczas wygra on zakład i otrzyma najnowszego iPada 3. Jednak jeżeli jego powątpiewanie w rynek ebooków okaże się niesłuszne i rację mają YetiPay i Virtualo, wówczas dwóch Czytelników bloga Antyweb, którzy zakupią ebooki podczas akcji i podzielą się pomysłowym wpisem na Facebooku, dostanie iPady 2. Jesteśmy pewni, że Czytelnicy bloga udowodnią Grzegorzowi, że tysiąc ebooków w Hot Dealu to, dla tak oczytanej grupy docelowej, małe wyzwanie. Rynek ebooków błyskawicznie się rozwija i oferuje Użytkownikom coraz więcej: wygodny multiformat, znak wodny, coraz więcej topowych tytułów i błyskawiczne zakupy. Zakład z Antyweb.pl jest ciekawym eksperymentem, który udowodni, że ebooki stają się już bardzo popularne – stwierdzają przedstawiciele Virtualo i YetiPay.

O zakładzie Grzegorz Marczak mówi tak: W Polsce ebooki to nadal zagadnienie, które potrzebuje promocji, edukacji i, przede wszystkim, lepszych cen. Jest to natomiast z pewnością nieunikniona zmiana, która nie tylko wpływa na obyczaje, ale również na to, jak książki są czytane, jak są sprzedawane i dostarczane czytelnikom. Te trzy elementy z pewnością niedługo doceni każdy fan dobrej literatury. Mam nadzieję, że dzięki naszemu zakładowi trochę więcej ludzi zainteresuje się ebookami, a dzięki świetnym cenom wiele osób skusi się na dobrą książkę i przekona do ebooków. Oczywiście sprzedaż 1000 pozycji będzie bardzo trudna, dlatego YetiPay już powinno zakładać ciepły kożuszek, białe kozaki i wyruszyć do sklepu po mojego iPada – dodaje z uśmiechem.

Zakład startuje 11 maja i potrwa 14 dni do 24 maja 2012. 10 maja rozpoczęły się Warszawskie Targi Książki – największe święto wielbicieli literatury, podczas których zaprezentowany zostanie program afiliacyjny z widżetem transakcyjnym Hot Deal 24 z opcją płatności przez YetiPay dla posiadaczy stron internetowych i blogów. Będzie on dostępny po zakończeniu akcji z Antyweb.pl


GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.