fesstiwal słowa w piosence
--

Reklama dla podglądaczy

Wydawnictwa [26.02.14]

Oryginalny sposób na promocję książki o Marylin Monroe znalazła niemiecka agencja reklamowa Preuss und Preuss. Berlińskie latarnie ozdobili nawiązując do słynnego motywu z filmu "Słomiany wdowiec".

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Przechodzący obok berlińczycy zaintrygowani niecodziennym widokiem nie mogli się oprzeć i zaglądali pod spódniczkę, gdzie kryła się reklama książki i kod QR, który po zeskanowaniu odsyłał do strony www informującej o "Marilyn: Intimate Exposures".

Zobacz filmik ilustrujący akcję.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.