fesstiwal słowa w piosence
--

Z książką zawsze Ci do twarzy" - nowa akcja promująca czytelnictwo

[12.03.11]

W trosce o poprawę sytuacji w sferze czytelnictwa w Polsce – szczególnie wśród młodych ludzi, Empik inauguruje w dniu dzisiejszym akcję: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

9 marca Empik inauguruje oryginalną akcję promocji czytelnictwa: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Przez miesiąc (9 marca - 9 kwietnia) za pośrednictwem specjalnej aplikacji na profilu Empiku na portalu społecznościowym Facebook internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, że są dumni z tego, że czytają, że lekturze można się oddawać w różnych, nawet najbardziej zaskakujących miejscach.


To druga szeroko zakrojona akcja promująca czytelnictwo organizowana przez Empik (pierwszą jest prowadzony od 3 lat program kierowany do dzieci - Przecinek i Kropka).
Wobec alarmujących wyników badań czytelnictwa w Polsce, Empik jako lider na rynku książek inauguruje akcję, której celem jest pokazanie (szczególnie młodym ludziom), że lektura książek jest świetną i bardzo nowoczesną rozrywką.


Założeniem konkursu „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” jest pokazanie, że książka to nieodzowny przedmiot codziennego użytku, towarzyszy nam w każdej chwili: po drodze do szkoły, podczas wakacji czy w kawiarni.

Empik chce przyczynić się do stworzenia swoistego pozytywnego snobizmu na czytanie książek i udowodnić, że bez względu na okoliczności i miejsce („tu czy tam”), z książką każdemu zawsze jest do twarzy.

Empik zaprasza do wzięcia udziału w konkursie za pośrednictwem specjalnej aplikacji dostępnej nastronie internetowej Facebook.com/empikcom. Empik zgromadził na swoim fanpage’u już ponad 68 tys fanów. W zakładce konkursowej internauci mogą umieszczać autorskie zdjęcia i filmy, ilustrujące
hasło akcji „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Zadaniem uczestników konkursu jest przedstawienie osób „przyłapanych” na czytaniu w najróżniejszych miejscach, kontekstach i sytuacjach. Zarówno w tych najbardziej oczywistych (np. w domowym zaciszu na fotelu czy kanapie,
czy w środkach komunikacji miejskiej), jak i tych zaskakujących i niespotykanych.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 9 marca do 9 kwietnia. O wynikach pierwszego etapu konkursu zadecyduje popularność poszczególnych zdjęć i filmów wśród internautów - zgłoszenia, które uzyskają co najmniej 50 głosów (za głos liczy się użycie funkcji „lubię to” pod danym filmem lub
zdjęciem ) zakwalifikują się do finału.

Empik nagrodzi 20 zdjęć oraz filmów, które jury konkursu uzna za najbardziej oryginalne, wyjątkowe, pomysłowe. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia -
w Światowy Dzień Książki.
W konkursie będzie można wygrać karty prezentowe Empiku o wartości od 50 zł do 1000 zł . Empik planuje również przygotowanie wystawy złożonej z finałowych fotografii, która odwiedzi wybrane salony w Polsce, a także ich ekspozycję w formie baneru na fasadzie Empiku przy ul.Marszałkowskiej
w Warszawie.

Akcja „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” jest realizowana na nośnikach bezpośrednio w salonach Empiku – m.in. na plakatach, head’erach regałowych, banerach w witrynach oraz w dwutygodniku „Tom Kultury”.

GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.