fesstiwal słowa w piosence
--

Najchętniej kupowane pisma dla dzieci

Wydawnictwa [30.04.11]

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla dzieci jest “Kubuś Puchatek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Największy wzrost zanotował “Power Rangers Magazyn”, traci “Winx Club”.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Rozpowszechnianie płatne razem “Kubusia Puchatka” (Egmont Polska) w styczniu 2011 roku  wyniosło 77 806 egz. i było o 8,8 proc. niższe niż w styczniu 2010 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik “Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 68 397 egz. po spadku o 5,3 proc.

Trzecią lokatę zajęły “Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Ich rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym miesiącu br. wyniosło 58 457 egz. Tytuł ten zyskał 8,6 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował zajmujący 10. miejsce “Power Rangers Magazyn” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 39,5 proc. do 28 666 egz. Najwięcej stracił natomiast lokujący się na 15. pozycji “Winx Club” (Media Service Zawada). Zanotował on spadek o 31,5 proc. do 24 189 egz.

Wirtualnemedia.pl

Rozpowszechnianie płatne razem

ZKDP

styczeń

Tytuł

2011

2010

Kubuś Puchatek

77 806

85 336

Scooby - Doo!

68 397

72 241

Zabawy i Marzenia z Barbie

58 457

53 843

H2O Wystarczy Kropla Magazyn

55 575

60 173

Księżniczka

52 117

46 848

Ben 10 Magazyn

37 647

39 041

Magazyn Bakugan

35 512

30 916

Czarodziejki Witch

34 365

45 677

Hannah Montana

30 990

36 050

Power Rangers Magazyn

28 666

20 544

Spiderman Magazyn

26 532

25 649

Hot Wheels

25 394

25 534

Gormiti

25 341

-

Świnka Peppa Magazyn

25 168

26 435

Winx Club

24 189

35 330

 
W zestawieniu ujęto 15 miesięczników dla dzieci, notowanych przez ZKDP, które w styczniu br. miały najwyższe rozpowszechnianie płatne razem.

K.P.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.