fesstiwal słowa w piosence
--

Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs - pięć ponadczasowych lekcji

Nowości [06.05.16]

Właśnie wczoraj trafiła do sprzedaży publikacja Davida B. Yoffie i Michaela A. Cusumano „Zasady strategii".

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs – pięć ponadczasowych lekcji

Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Opinie o książce:

„Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie”. (John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela)

Kilka słów o autorach:

David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”.

Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets.

 D. Yoffie i M. Cusumano wspólnie napisali książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek.

 



Tytuł: Zasady strategii
Tytuł oryginału: Strategy Rules
Przekład: Bożena Jóźwiak
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
Kategoria: poradniki
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera: 4 maja 216
Wydanie: I
Objętość: 304 strony
Format:  150x225 mm
Oprawa: całopapierowa
ISBN: 978-83-7818-876-6
Cena katalogowa:
Cena u Wydawcy:

Podoba mi się, kupuję:

GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.