fesstiwal słowa w piosence
--

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z cyklu: Poligrafia reklamowa w nowoczesnym marketingu

[29.11.10]

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z cyklu: POLIGRAFIA REKLAMOWA W NOWOCZESNYM MARKETINGU. Marketing zgodny z prawem: istotne zagadnienia prawa autorskiego i prawa konkurencji w reklamie.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

Program szkolenia:

1. Ochrona własności intelektualnej w świetle przepisów polskich – charakterystyka wybranych przepisów z różnych aktów prawnych.

2. Wpływ podstawowych aktów prawnych Unii Europejskiej na przepisy polskie.

PRAWO AUTORSKIE:

1. Autor i utwór - ochrona twórcy i dzieła w kontekście projektów marketingowych i promocyjnych:
- specyfika ochrony koncepcji na utwór i utworu,
- utwory wyłączone z ochrony a ich wykorzystanie w reklamie,
- autor-pracownik w dziale marketingu firmy lub w komórce promocji urzędu: problemy twórczości wykonywanej
w ramach obowiązków zawodowych,
- ochrona praw osobistych i majątkowych autora w kontekście współpracy z agencją reklamową, studiem graficznych,
fotografem, copywrighterem itp.; wykorzystanie cudzych utworów lub ich fragmentów w reklamie,
- opracowanie, inspiracja, przekład, współtwórczość – utwory zależne i ich wykorzystanie w promocji; plagiat,
- case study: analiza przykładów w materiałach drukowanych i na stronach www; zdjęcia, projekty graficzne, slogany
reklamowe itp.; studium przypadków z naruszeń ochrony wizerunku.

2. Umowy niezbędnym narzędziem regulującym stosunki prawnoautorskie – konstrukcja umowy:
- przeniesienie autorskich praw majątkowych,
- licencje: korzystanie z utworu czy rozporządzanie nim?
- klauzule obowiązkowe, klauzule fakultatywne, specyfika zapisów w odniesieniu do konkretnych realizacji.

PRAWO KONKURENCJI:
- klauzula generalna i definicja czynu nieuczciwej konkurencji,
- prawo reklamy w kontekście przepisów Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- konkurencja a działania sprzeczne z prawem – wybrane przykłady,
- istotne klauzule Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

OCHRONA BAZ DANYCH:
- ochrona autorskoprawna,
- ochrona sui generis.


Zajęcia prowadzi: Robert Wawrzeń - absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od piętnastu lat związany jest z rynkiem wydawniczo-reklamowym. Organizuje i koordynuje projekty reklamowe związane z poligrafią. Prowadzi seminaria z zakresu prawa autorskiego w reklamie oraz zagadnień redakcji, edycji i druku.
Wieloletni wykładowca Ośrodka Edukacyjnego FORUM.

UWAGA: Po ustaleniu z organizatorem istnieje możliwość zapłaty po szkoleniu.

Formularz zgłoszeniowy zajęć oraz propozycje innych szkoleń znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej: www.forum.v.pl

 Pobierz formularz:

        3 grudnia 2010 r. godz. 9.30 – 16.00
Pałac Staszica (budynek PAN), ul. Nowy Świat 72
cena szkolenia: 450 zł (szkolenie + materiały + obiad)

                                                           

0-536 Szczecin, ul. Kuśnierska 8

tel. (091) 488-57-50, 489-64-56, 489-64-55

fax (091) 489-64-54

www.forum.v.pl, e-mail: forum@v.pl

           

 

                                                                                                                                                                             

 

 

GLK. Informacja sponsorowana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.