fesstiwal słowa w piosence
--

Matras - Gwiazda Jakości Obsługi 2016

Księgarnie [17.03.16]

Matras otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2016 w IX edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Kluczowe kryteria przyznania nagrody to jakość obsługi oraz lojalność. O wygranej sieci Matras zadecydowały głosy klientów.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

„Matras otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi już po raz trzeci. Oznacza to, że utrzymujemy wysoki poziom obsługi klientów zgodny z ich oczekiwaniami. Cieszymy się, że nasi klienci są zadowoleni i nam ufają. Wciąż podnosimy standardy obsługi zarówno w księgarniach stacjonarnych jak i przez Internet. Nie ustaniemy w wysiłkach, by co roku potwierdzać wysoką jakość i utrzymać satysfakcję klienta na najwyższym poziomie. ” -podsumowuje Stanisław Wierzbicki, Dyrektor Zarządzający Matras S.A

Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowa nagroda, przyznawana przez społeczność konsumentów, korzystającą z portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360. Już po raz trzeci Matras znalazł się wśród przedsiębiorstw należących do grona najprzyjaźniejszych firm w Polsce, wyróżniających się wysokim wskaźnikiem CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów).  Kluczowym elementem, na którym opiera się certyfikacja są opinie konsumentów, którzy przez cały rok oceniają firmy z różnych branż. Ocenie podlega jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji marki na 2016 rok oraz poziom lojalności klientów. Sieć Matras została oceniona przez konsumentów jako firma i marka, która stosuje przyjazne procedury i jest godna rekomendacji oraz zaufania. Standardy Obsługi w Matrasie zostały uznane jako wzorcowe.

Gwiazda Jakości Obsługi 2016 to kolejny tytuł dotyczący jakości i przyznany Matrasowi: w 2015 matras.pl zajął pierwsze miejsce w kategorii multimedia w „Zaufanie Opinie Ceneo.pl” - zestawieniu ceneo.pl, otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi 2015 i 2014, Dobrą Markę 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma; tytuł przyznany przez biznes: Retailer of The Year 2014 i 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents w konkursie Retailers’ Awards 2014; I miejsce w rankingu sklepów internetowych Money.pl 2014 w kategorii kultura i rozrywka.

GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.