fesstiwal słowa w piosence
--

Matras – Gwiazdą Jakości Obsługi 2014!

Księgarnie [04.02.14]

Matras otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014! Firma została wyróżniona tym zaszczytnym tytułem w VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Kluczowym kryterium przyznania tytułu są opinie konsumentów.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

„Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Matrasa to wyjątkowa nagroda, ponieważ to konsumenci zadecydowali o jej przyznaniu Matrasowi. Oznacza to, że Matras jest nie tylko znaną i popularną marką, ale także lubianą i cenioną przez klientów. Cieszę się, że uznali nas za firmę, która w najwyższym  stopniu odpowiada na potrzeby współczesnego rynku i jest godna szerokiej rekomendacji na przyszłość. Dla nas jest tym bardziej ważne, że opinie klientów potwierdzają słuszność obranego kierunku rozwoju. Klienci docenili zmiany w księgarniach oraz ich atmosferę.” -podsumowuje Mariusz Rutowicz, Prezes Matras S.A.

Matras należy do grona firm, które uzyskały najwyższe oceny w opiniach społeczności konsumentów oraz zostały przez nich rekomendowane na 2014 rok. Standardy Obsługi w Matrasie zostały tym samym uznane jako wzorcowe dla innych przedsiębiorstw. Matras został oceniony jako firma i marka, która stosuje przyjazne procedury, jest rekomendowana przez innych klientów i godna zaufania.

Proces certyfikacji do Gwiazd jest wieloetapowy. Kluczowym elementem, na którym opiera się certyfikacja, są opinie konsumentów. Przez cały rok oceniali oni przeszło 42.000 firm z 200 branż. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji marki na 2014 rok oraz poziom lojalności klientów. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2014. Matras należy zatem do przedsiębiorstw należących do grona najprzyjaźniejszych firm w Polsce, wyróżniających się wysokim wskaźnikiem CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do polskiego wskaźnika satysfakcji konsumentów PCSI (Polish Customer Satisfaction Index). Gwiazdy postrzegane są przez klientów jako wiarygodne i przyjazne firmy, w których zawsze miły i uśmiechnięty personel służy klientom swoją pomocą i wiedzą.

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to już drugi tytuł dotyczący jakości i przyznany Matrasowi w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W 2013 roku Matras otrzymał tytuł „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: sieć księgarni przyznany na podstawie wysokich ocen w badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 1000 przedsiębiorstw i osób.

Czytam, więc Matras!

Matras jest liderem dystrybucji książek na polskim rynku. W swoich księgarniach Matras oferuje ponad 130.000 tytułów książek i kilka milionów egzemplarzy od literatury pięknej, poprzez biografie, aż po książki dla dzieci. Czytelnicy znajdą w Matrasie nie tylko bestsellery i nowości, ale także pozycje niszowe i poszukiwane przez koneserów. Księgarnie Matras to już ponad 170 księgarń w 70 miejscowościach, w całej Polsce.


W zależności od swojej powierzchni księgarnie Matras oferują od 5.000 do 50.000 tytułów. Tytuły, niedostępne na półce w danym momencie, można zamówić u księgarzy Matrasa lub na stronie www.matras.pl. Matras współpracuje na stałe ze 120 księgarniami niezależnymi, zaopatruje około 100 bibliotek oraz dostarcza książki do 1500 księgarń i 1900 innych odbiorców (szkoły, instytucje publiczne, firmy) oraz  współpracuje z ok. 1500 wydawcami. W 2013 roku Matras otrzymał tytuł „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: sieć księgarni.




GLK. Informacja nadesłana

21.09.14 21:15
/
ala
Szczegóły super jakości opisał tygodniki NIE
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dab1de8bdb309ee2.html
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.