fesstiwal słowa w piosence
--

Matras - Gwiazda Jakości Obsługi 2015!

Księgarnie [17.03.15]

Matras otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2015 w VIII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Kluczowe kryteria przyznania nagrody to jakość obsługi oraz lojalność. O wygranej decydują głosy klientów.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

„Otrzymanie głosami konsumentów Gwiazdy Jakości Obsługi 2015 to wielka radość, tym bardziej, że to już drugi raz. Z roku na rok Matras podwaja wysiłki w zakresie oferty i jakości obsługi naszych klientów. Dbamy przede wszystkim o atrakcyjność i dostępność książek, stąd kolejne inwestycje w nasze księgarnie stacjonarne, a także w księgarnię internetową.” -podsumowuje Mariusz Rutowicz, Prezes Matras S.A.

 

 

Na jakość obsługi w Matrasie składa się wiele czynników: od odpowiednich zamówień i współpracy z wydawcami, poprzez komunikację oferty, sprawnie działający magazyn, a kończąc na księgarzach Matras i obsłudze sklepu internetowego matras.pl. Gwiazda Jakości Obsługi 2015 to przede wszystkim nagroda właśnie dla księgarzy, gdyż to ich bezpośredni kontakt, wiedza i umiejętności prowadzą do satysfakcji klienta. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji, dbanie o jakość poprzez regularne badania „tajemniczy klient”, wciąż ulepszane standardy jakości obsługi bezpośrednio przyczyniły się do ponownego otrzymania przez Matras Gwiazdy Jakości Obsługi 2015.

Matras znalazł się wśród przedsiębiorstw należących do grona najprzyjaźniejszych firm w Polsce, wyróżniających się wysokim wskaźnikiem CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów).  Kluczowym elementem, na którym opiera się certyfikacja, są opinie konsumentów, którzy przez cały rok oceniają firmy z różnych branż. Ocenie podlega jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji marki na 2015 rok oraz poziom lojalności klientów. Sieć została oceniona przez konsumentów jako firma i marka, która stosuje przyjazne procedury i jest godna rekomendacji oraz zaufania. Standardy Obsługi w Matrasie zostały uznane jako wzorcowe.

Gwiazda Jakości Obsługi 2015 to kolejny tytuł dotyczący jakości i przyznany Matrasowi (Gwiazda Jakości Obsługi 2014, Dobra Marka 2014 i Super Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma; tytuł przyznany przez biznes: Retailer of The Year 2014 i 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents w konkursie Retailers’ Awards; I miejsce w rankingu sklepów internetowych Money.pl 2014 w kategorii kultura i rozrywka.

GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.