fesstiwal słowa w piosence
--

Zapowiedzi wydawnicze Domu Wydawniczego REBIS - luty 2014 - cz. III

Zapowiedzi [03.02.14]

Poznański Dom Wydawniczy REBIS przedstawia swoje lutowe zapowiedzi tytułowe:

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

1. Twój mózg w działaniu, David Rock

Nota o książce:

Twój mózg w działaniu jest nowatorskim poradnikiem ułatwiającym organizację czasu i pracy opartym na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych.

Książka zbudowana jest jak sztuka teatralna rozpisana na cztery akty. Jej bohaterami są Emily i Paul, typowe małżeństwo z dwójką dzieci, które każdego dnia musi sprostać wielu wyzwaniom związanym z pracą.

Śledząc zmagania bohaterów książki, dowiesz się:

– dlaczego twój mózg czuje się przygnieciony nadmiarem informacji i jak w pełni wykorzystać zasoby własnego umysłu,

– dlaczego tak trudno ci się skupić i jak zapanować nad wszystkim, co cię rozprasza,

– jak pobudzać umysł, by częściej doznawał olśnień, które pomagają rozwiązać pozornie nierozwiązywalne problemy,

– jak zachować w każdej sytuacji trzeźwy umysł, by dzięki temu zawsze podejmować decyzje,

– jak skuteczniej współpracować z innymi,

– jak skutecznie zmieniać zachowanie innych ludzi.

David Rock pokazuje, że możliwe jest nie tylko przetrwanie we współczesnym, pełnym obciążeń środowisku pracy, ale i odniesienie w nim sukcesu niepozbawiającego energii, lecz dającego poczucie satysfakcji z własnych osiągnięć.    

Kilka słów o Autorze:

David Rock jest konsultantem i trenerem kadr kierowniczych, doradcą konsorcjów na całym świecie. Jest także autorem  książek z zakresu pełnego i twórczego wykorzystania  potencjału mózgu w kontekście przywództwa i rozwoju osobistego oraz współzałożycielem Neuroleadership Institute. Mieszka w Sydney.



Tytuł: Twój mózg w działaniu
Tytuł oryginału: Your brain at work
Autor: David Rock
Przekład Aleksander Gomola
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera: luty 2014
Wydanie: I
Objętość: 368 stron
Format: 150x225 mm
Oprawa: całopapierowa
ISBN 978-83-7510-910-8
Cena katalogowa: 44, 90 zł
Cena Wydawcy: 40, 00 zł

Podoba mi się, kupuję:

2. Chemia miłości, Leil Lowndes

Odkryj Tajemnice wzajemnego przyciągania dzięki autorce międzynarodowego bestsellera, How to Make Anyone Fall in Love with You!

Nota o książce:

Dlaczego do niektórych osób natychmiast czujesz pociąg, a do innych nie? Jak sprawić, żeby więź przetrwała dłużej? Dowiesz się tego od Leil Lowndes, specjalistki w dziedzinie komunikacji, która, dzięki umiejętności przekazywania najnowszej wiedzy w lekki sposób, zbudowała karierę na uczeniu tajemnic udanych kontaktów międzyludzkich. Tym razem, korzystając z najnowszych odkryć naukowych, wyjaśnia czytelnikom, jak wywołać to ulotne wrażenie chemii w kontakcie z niemal każdym – i podtrzymać je na kolejnych poziomach związku.

Choć chemia międzyludzka ma wpływ na prawie wszystkie związki, niewiele osób ją  rozumie – i niewiele wie, co ją zapoczątkowuje, co niszczy, a co sprawia, że trwa na zawsze. Choć geny i dotychczasowe przeżycia niewątpliwie odgrywają w tym ważną rolę, można wiele zrobić, by wpłynąć na przyszłość swoich znajomości. Chemia miłości to wyjątkowo praktyczny podręcznik, który przekształca skomplikowane odkrycia neurologii związków międzyludzkich w 75 prostych strategii porozumiewania się i niecodziennych technik, pokazując czytelnikom co robić – a czego nie – by znaleźć i podtrzymać miłość.

Kilka słów o Autorze:

Leil Lowndes, prezes Applause, Inc., jest jednym z najchętniej zapraszanych prelegentów specjalizujących się w dziedzinie technik porozumiewania się oraz autorką kilku międzynarodowych bestsellerów, w tym poradników "Pożegnanie z nieśmiałością", "Jak się dogadać" oraz "Erotyczne sygnały czyli mowa ciała kobiety".
Mieszka w Nowym Jorku.



Tytuł: Chemia miłości
Tytuł oryginału: How to create chemistery with anyone
Autor: Leil Lowndes
Przekład Zenon Trzaska
Seria: Poradniki9 psychologiczne
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera: luty 2014
Wydanie: I
Objętość: 312 stron
Format: 150x225 mm
Oprawa: broszurowa, klejona
ISBN 978-83-7818-487-4
Cena katalogowa:

Podoba mi się, kupuję:


3. Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać dowolną osobę, zawsze i w każdej sytuacji, Kevin Hogan

Nota o książce:

Choć brzmi to jak banał, czasem jedna rozmowa może zmienić całe twoje życie, zdecydować o tym, ile będziesz zarabiać, czy zdobędziesz wymarzoną pracę lub korzystny kontrakt. Książka ta wyjaśnia tajniki procesu decyzyjnego i pokazuje, jak dyskretnie przekonywać innych, by wybrali właśnie ciebie. Dzięki niej poznasz 52 supertechniki perswazji i dowiesz się m.in., jak:

- wpływać na podświadomość innych, by zwiększać sprzedaż lub skutecznie promować produkt;

- rozpoznawać skróty myślowe, które stoją za decyzjami;

- zadawać pytania tak, by dać rozmówcy poczucie kontroli, a sobie możliwość spełnienia jego oczekiwań.

Jeśli wprowadzisz w życie opisane tu oryginalne metody wywierania wpływu, zobaczysz, że potrafisz przekonać każdą osobę do tego, na czym ci zależy.

Kilka słów o Autorze:

Kevin Hogan, doktor psychologii, specjalizuje się w technikach perswazji, wywierania wpływu i mowie ciała. Pracuje jako ekspert dla telewizji ABC, FOX i BBC oraz dla „New York Timesa”. Jest autorem wielu książek, m.in. wydanej przez REBIS Nauki perswazji, czyli jak w 8 minut postawić na swoim.

Tytuł: Siła ukrytej perswazji. Jak przekonać dowolną osobę, zawsze i w każdej sytuacji
Tytuł oryginału: Invisible influence
Autor: Kevin Hogan
Przełożyli Klaudia Stefaniak i Jacek Środa
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS
Miejsce i rok wydania: Poznań, premiera: luty 2014
Wydanie: I
Objętość: 240 stron
Format: 150x225 mm
Oprawa: całopapierowa
ISBN 978-83-7818-490-4
Cena katalogowa:

Podoba mi się, kupuję:

GLK. Informacja nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.