fesstiwal słowa w piosence
--

Nowości wydawnictwa Wojciech Marzec

Wydawnictwa [27.11.12]

Na ostatni, gorący wydawniczo kwartał 2012 roku Wydawnictwo Wojciech Marzec przygotowało dwie niezwykłe i zaskakujące pozycje.

Dział Prawo Autorskie sponsoruje ZAIKS

17 października odbyła się długo oczekiwana premiera książki "Reżyseria filmu reklamowego", znakomitych  autorów: Katarzyny i Nono Dragović.

To pierwsza i jak do tej pory jedyna w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.

Czytelnik dowie się, co zrobić, aby dostać się do branży i jak się w niej utrzymać, jak radzić sobie z klientem na planie, czego oczekuje od niego agencja reklamowa, jakie pułapki mogą czyhać na niego na każdym etapie tworzenia filmu reklamowego, zarówno wysoko, jak i niskobudżetowego. Książka jest pełnym kursem reżyserii filmowej, dostarcza szerokiej wiedzy o rzemiośle reżyserskim, przeprowadzając czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu. Bogata w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych, zaopatrzona w przydatny słowniczek slangu branżowego, stanowi kopalnię wiedzy praktycznej.

Żaden reżyser w żadnej książce o reżyserii nie odkrywa tylu pilne strzeżonych tajemnic zawodu. Opanowanie ich pozwoli ci bez lęku stanąć za kamerą i poprowadzić ekipę filmową nie tylko w reklamie.

Reżyserem filmów reklamowych można zostać niekoniecznie kończąc szkołę filmową. Książka jest więc przeznaczona zarówno dla tych, którzy  z reżyserią do tej pory niewiele mieli wspólnego, jak i dla studentów szkół filmowych, ale także dla profesjonalnych reżyserów, którzy chcieliby zacząć kręcić reklamy. Docenią ją z pewnością także pracownicy agencji reklamowych i działów marketingu, odpowiedzialnych za reklamę.

Obowiązkowa pozycja dla studentów filmówek, szkół reklamy, filmoznawców i reklamoznawców, agencji reklamowych i zawodowców zajmujących się filmem, reklamą, komunikacją i marketingiem.

Nareszcie doczekaliśmy się polskiego wydania książki uznawanej za biblię każdego fotografa.

7 listopada trafiła do księgarń Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę  (9 światowe wydanie).

Jest jednym z tomów trylogii: Fotografia według Langforda, która stanowi pełne kompendium wiedzy fotograficznej.

To jedno z najważniejszych wydawnictw z dziedziny fotografii na świecie.

Podręcznik Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę jest niezwykłym wprowadzeniem do wspaniałego przedmiotu, jakim jest fotografia.

Książka bardzo umiejętnie omawia zagadnienia zarówno techniczne, jak i estetyczne. Uczy podejścia do fotografii i daje odpowiedź na często pojawiające się pytania. Pozwala zyskać większą świadomość fotograficzną i wykształcić własny styl.

Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę wprowadza do zagadnienia fotografii i omawia różnorodne umiejętności przydatne w praktyce. Podręcznik stworzony został z myślą o adeptach fotografii, bez względu na wiek. Założono, że czytelnik nie posiada żadnej teoretycznej wiedzy o fotografii, ani żadnego wykształcenia w tej dziedzinie. Niniejsza książka wyjaśnia zasady działania sprzętu, objaśnia techniki, dostarcza informacji zarówno o fotografii tradycyjnej, jak i cyfrowej, a także o materiałach i procesach, naświetlaniu i obróbce obrazu. Obrazowy język, słowniczek pojęć, ponad 400 ilustracji, zdjęć i tabel oraz ćwiczenia ułatwią zrozumienie najbardziej złożonych zagadnień fotografii.

Pozycja obowiązkowa na półce każdego, dla kogo fotografia to nie tylko hobby czy zawód, ale również pasja i sposób na życie.

Pozostałe części: Fotografia według Langforda dla każdego, czyli jak robić świetne zdjęcia oraz Fotografia według Langforda dla mistrzów, czyli jak osiągnąć doskonałość zostaną wydane w 2013 roku.

 

inf. nadesłana

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników Portalu Księgarskiego,
nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza bez podania przyczyny.
Zasady umieszczania komentarzy w Portalu Księgarskim.
Widzisz naruszenie zasad – zgłoś to redakcji (redakcja@ksiazka.net.pl).

Dodaj komentarzy

Adding an entry to the guestbook
CAPTCHA image for SPAM prevention
 
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informacje o cookie.